I'm so sick and tired of this shit

Har nu pedagogisk ledarskap men slutar om typ en kvart :] då hoppas jag att hinna med bussen, men de är inte säkert, då blir det väl att gå på stan ett tag eller så kanske jag går till kaplan eller till balder eller något och träffa några och prata lite (A)
Har skrivit klart min min utvärdering om fotbollscupen och tror att jag har skrivit klart debattartikeln men de har vi imorrn som vi ska jobba med också så då får jag se om hon tycker att det är bra eller inte ;P hoppas hon tycker de är bra så jag får jobba med något annat sen ;P
Nej nu ska jag fortsätta göra..... äh jag vet inte dryga tills vi slutar :]
Sommaren med Sandra :]<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

vadå? vågar du inte höra sanningen ;)

2010-11-11 @ 17:21:45
URL: http://emeliiegradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0