I'm very disapointed on you!

Har nu kommit hem från träningen, och har nyss stått i en lång varm och härlig dusch :] träningen gick väl rätt så bra, men asså jag fattar inte hur mycket man kan börja svettas alltså!! :O skyller på luftkonditoneringen :] haha, nej men annars gick de bra, okej om jag ska vara ärlig? så gick det verkligen skit!! lyckades nog inte med en enda grej och så hade man ont som fan i knä och rygg, jag vet att jag är dum som spelar ändå, men kan inte bara hoppa av då känner jag mig som världens mes.. och det vill jag inte.. meen aja nu ska jag sluta va så neg och vara lite på bra humör istället hare bra! :*
Jag vet att jag bara har samma bilder hela tiden men det kommer nog
nya snart.. hoppas jag :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0