It was just a dream

Jag hatar sånt här.. Jag har börjat tänka ganska mycket på en viss person, fattar inte varför.. vet inte om han gör det också, de är det som gör det så svårt.. jag vill veta om han tänker på mig lika mycket som jag tänker på han, de är ganska sjukt att man kan börja gilla någon på så kort tid.
Jag vet inte om han gillar mig, men direkt han är i närheten så är det som att jag blir alldeles varm, är de konstigt tycker ni? Tror faktiskt inte att jag har känt så här för någon på länge, men vet inte om jag vågar lita på han bara sådär, är det konstigt att man kan börja gilla någon bara genom någon dag? säg vad ni tycker, vill veta om jag ska ge de mer tid eller inte, ska jag ta första steget eller ska jag låta han göra de? ska jag visa att jag gillar han på något sätt? vet inte hur jag ska göra, kom hemskt gärna med råd!!?
Couplesmile_large
Weheartit

Kommentarer
Postat av: matildac

hahah jag fattade att du mena det :$ men alltså jaaa,dom ger mig aldrig chansen ju,eller det kändes som de. Så jag orkar som inte..de är det som otaggar mig

2010-11-23 @ 18:13:45
URL: http://matildac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0