Livet kommer gå vidare även med eller utan dig

Sen igår så var jag på Halloweenfest här i Medles byastuga, Det vart en massa roliga lekar mycket skratt och prat, vi spelade även lite fotboll ute i snön, sen blev det en skräckis om Linnéa hade fått av Markus tror jag (A) Desstuom var det Mirrors 2!!!! fy fan va ja hata den filmen.. Var skit skraj redan efter jag hade sett 1:an och nu var man tvungen att se 2:an och man kunde inte hålla för öronen heller för man hörde ändå hur dom skrek.... Åååh usch.. nej jag vill inte se en mer skräckis.. sen satt vi uppe och pratade till typ kanske halv 4 sen försökte man sova men då satt Stina och Jon uppe och pratade till halv 5 och dom pratade inte tyst så man kunde inte sova.. sen vaknade man kanske vid halv 10 eller halv 11 jag kom inte ihåg när de var (A) men här kommer en massa bilder i alla fall :D
Lejonet Frida K ;)

grr..

1 funnybunny.. 2 funnybunny.. 3 funnybunny..


Aouch..


Digg your face down ;)



You want the sauage Frida ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0