This pain is just to much, there's so much that time can not erase

Förlåt för dålig uppdatering idag men har varit i umeå och spelat match mot gimmonäs, vi vann med 4-2 jag fick göra mål!! fast dock åt fel håll.. men det var faktiskt egentligen inte mål, domarna sög verkligen hårt.. men vi vann i alla fall tre poäng är alltid tre poäng ;)
Sen bar det av hemåt, halv sov lite i minibussen, men det var skönt :] sen då man kom hem så satt de verkligen bra med Tacos i magen så nu sitter jag här och bara tar det lugnt ;) ikväll blir det att spendera kvällen med familjen hare bra! :D
<<<Sandras ögon är läskiga..

Kommentarer
Postat av: ebba

ja :D så nu slipper jag frysa om öronen :] Btw bilderna från mitt garagetak, har du inte dom? :)

2010-11-20 @ 18:43:58
URL: http://ebbalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0