What you got boy is hard to find, I think about it al the time cause I get get you of my mind

Nu är jag hemkommen från matchen, vi vann med 5-1 ;d och jag fick göra ett mål som jag faktiskt såg för en gångs skull :]
Ikväll ska jag vara med mina två älsklingar Lina och Sandra vi ska äta middag och så, sen ska vi väl se någon film antar jag sen ska jag och Sandra även sova hos Lina eftersom hennes föräldrar är borta så vet inte hur det blir med uppdateringen idag.
.
I alla fall, igår så såg jag och Frida på Idol, och Elin åkte ut! Förlåt men äntligen visst hon är inte dålig men det kommer inget nytt, sen gick vi ner och pratade lite med hennes mamma, hade allsång och dom bakade kola, sen kom Anton så vi satt och pratade tills jag var tvungen att fara hem, det blev en lyckad kväll i alla fall :]
Det här var gårdagens kläder iaf, ignorera bakgrunden..

Leo hade det mysigt på videon?

Förlåt men tyckte bara att du var så söt på den bilden :]

pose?? ;)


Frida flyyyger :]

Bästa bilden som jag fick på Fridas cheerleading hopp :]

Kommentarer
Postat av: Emelie

bring it on!

2010-11-13 @ 15:34:48
URL: http://emeliiegradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0