When we first met

Jag önskar att jag kunde ha er här nu! jag vill att ni ska
veta att ni fortfarande betyder mycket för mig
även att ni inte finns här i livet så vill jag ändå ha en sista chans att prata med er
jag vill kunna säga hejdå även fast ni redan är borta.
Jag vill bara upp till himlen och träffa er båda!
Ni betydde så mycket för mig! och de gör ni fortfarande
även fast ni inte är vid livet.
Jag önskar att jag kunde flyga upp till himlen
för att kunna se att ni har det bra och bara få säga att jag saknar er
och att få krama er en sista gång
hinna säga hejdå.
Få veta vad det var som gjorde att det blev som det blev
Varför ni var tvugna att lämna oss här på jorden
utan er, det gör ju så ont att veta att man
inte kan prata med er längre, man kan inte prata med er om man har problem
och man kan inte prata med er om man mår dåligt.
Jag vill bara ha er båda tillbaka..
Snälla ge mig en sista chans att få förklara mig
Ge mig en sista chans att få säga förlåt för att och få lite med förstående i mitt liv
varför att var tvunget att bli som de blev
Snälla ge mig en förklaring.
Kom ner.. Kom ner från himlen och förklara.. jag behöver verkligen
er båda så sjukt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0