Where are you now? when nothing is going right

Har nu kommit hem från skolan, eller okej de var ett tag sen :] spelade ju bara fotboll sen slutade jag, men vattnet funkade typ inte, började med att de först funkade så Ange och Sabrin hann duscha lite sen då Sabrin hedde in schampoo i håret så sluta vattnet att funka så Sabrin och Sandra gick tillbaka till skolan och Sabrin fick gå met schampoo i håret, jag och Ange slutade ju, men sen då dom hade gått en bit så börja vattnet funka igen, så jag och Ange duschade där :] otur för Sabrin :]
Sen gick jag och Ange och käkade på frasses :] mums. sen tog jag två bussen hem så nu sitter jag här och dunkar musik och pratar med folk :]
Nej nu ska jag ta och göra något annat ett tag tror jag :]
Tagen från Sabrins blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0