you guys really pissing me off!

Nu taggar man träning om ungefär en timma!! tagga till tusen!! ;D
Har lyckats lägga in alla låtar jag ville ha på ipoden nu, så nu är det fixat i alla fall! :D
Har även skrivit klart dagboken som vi ska ha skrivit klart till Engelskan till imorrn så Emma du behöver inte oroa dig, jag är så duktig så ;)
.
Det enda som har gjort mig på dåligt humör är att jag måste ändra lösenord igen! grr.. jag blir så less!!!
.
Nej nu ska jag tagga träning och bli på bra humör igen! hare bra allihopa! :D
Här kommer Bamse med dunder hånung! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

jamen det var då det, man kan vell alltid ändra sig? ;)

2010-11-09 @ 18:36:42
URL: http://emeliiegradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0