Country road!

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma!!! ;O har just kommit ut ur en lååång härlig dusch, nu känner jag mig fräsch igen, kände mig inte så mysig därute, men ingen hade ju duschat så jag var inte ensam ;P
Då vi kom till campingen så fick vi vänta på Johan och Crille på att dom skulle komma sen fick vi börja vandringen, alla speedade på som satan medans jag Emma, Ange, Johan och Crille tog det lugnt men Emma hade ju sitt knä som hade blivit stort som en jävla ballong!! ;O de va jävlart inte litet ;O sen då vi kom fram till dit vi egentligen skulle sova så var det en fors där så man hörde knappt då man pratade så alla hade gått vidare så de var bara att gå vidare till nästa rastplats där halva gruppen var och stenvägrade gå vidare till nästa, där resten av gruppen hade gått, så vi stannade kvar och dom andra fick vara kvar där borta ;)
Sen senare på kvällen så fick vi veta att dom andra hade tagit med sig öl och hade börjat dricka osv, men sen dagen efter så fick vi veta att dom bara drev osv orka inte gå in på de där så detaljerat ;P sen började vandringen hemåt men vi fick hämtning av Göran för varken jag elr Emma kunde gå längre så då fick vi skjuts, jag for till Mammas jobb sen gick vi på Max och käkade ;P Mums!! ;) sen nu sitter man här och har det gött ;) jag vet de vart ett långt inlägg men de får ni tåla ;) hoppas ni läst hela iaf (A)

See ya!



Kommentarer
Postat av: emma

ska aldrig mer ut på camping! Mitt knä gör ont och mamma tvingar mig att fara till doktorn -.-

2010-10-06 @ 16:48:28
Postat av: Natta

okej, det måste vart jobbigt?

stackars dig och emma!?

2010-10-06 @ 18:51:44
URL: http://mammanattaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0