I'm shining

Gud va skönt att få sova så länge som jag gjorde idag, vart dessvärre väckt av mamma då dom skulle börja fixa med mitt golv, men de fick jag ta, så då fick jag gå och lägga mig i mammas och pappas säng och sov där ett tag! ;D de var ännu skönare! ;D
Idag tror jag inte att jag ska göra så mke, mest bara ta det lugnt och ladda upp för skolan imorrn ;P
här kmr lite bilder från går kvällen! ;D

See ya!



snälla fråga mig inte vad jag gör..

Söta :D

Jiihaa!

Cowboy time! ;D

Got ya!


Safety place ;)


He gick ju som.. ähum ... bra? ;)


De var inte lätt att hålla balansen på den där grejen (A)

Work hard girl!<3<3

Kommentarer
Postat av: William Marklund

haha den var ju lindrig där ju ;)

2010-10-10 @ 14:15:55
URL: http://williammarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0