aj aj

Nu har jag kommit hem från akuten.. spelade match mot Clemens men A-laget idag, men kunde inte spela så länge för då jag skulle gå in i en närkamp så var hon starkare än mig och jag föll, tog emot mig med händerna men då vek sig armbågen inåt ist för utåt, och det tog ont som fan kan jag lova!! :O sen efter matchen for jag och mamma till akuten där dom rönkade och höll på, men det visade sig att det inte var ngt , tack och lov! är bara lite blå osv (A)
Igår kväll så var jag ju med Lina, det var riktigt mysigt, började med att jag cyklade till henne sen cyklade vi vidare till ica och köpte glass :] sen cyklade vi till Lina igen och började se en film som var faktiskt jättebra! vi lyssnade även på musik osv, men jag hade så ont i huvet hela kvällen och vi båda var rätt så trötta så jag for hem kanske vid 12 men de var jätte mysigt iaf, och det är en flicka som jag har saknat jättemke faktiskt och det måste göras om! ;D<3 tog tyvärr bara två bilder men ändå!

See ya!


<< Linas, Min>>

Lovley<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0