Awsome!

Förlåt för dålig uppdatering men som sagt så var jag ju i östersund i helgen och spelade norrlandsmästerskapen, ;D vi vann ju inte i år..... utan vi kom trea.. men jag är jätte nöjd med lagets insats men dessvärre inte med placeringen, men de är bara att bita ihop men de är grymt surt att åka ut semi finalen på straffar... :/ men nu glömmer vi de och går vidare!
Här kmr lite bilder från helgen!

See ya!


Majsans kudde Bamse! ;D


Booosigt!! ;D

Emma och matte<3

MC och Erika ;D
'
Tove och Julia<3

Söta Jesper<3

Lill Erik<3

Kåååt blicken?!?!?! :O

HAHAHA söt per! ;D Men mina pilotisar och mina hörlurar tror lill
pajken att han är cool ;) <3

Kommentarer
Postat av: Nett

Ofta du känner min kusin :O

2010-09-28 @ 17:17:07
URL: http://nettnettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0