I wish upon a star

Nu har jag kommit hem från cupen, de gick inge vidare vi spelade oavgjort första och förlorade andra ;p men de är sånt man får ta, man vinner inte alltid.
Går kvällen var helt underbart rolig faktiskt! började med att jag for till Lina sen cyklade jag, Lina, Sandra och mötte upp Linnéa sen for vi på ica köpte lite gott, sen vidare till Markus där även Johannes, Jon och Daniel skulle befinna sig, men när vi kmr dit har dom farit till ica för att köpa grejer ;P så då sitter vi på hans bro och väntar sen blev de att man satt och pratade, dansade en massa, dunkade musik, grymt kul vare iaf!! :D :D :D  me like my friends :]
Glömde tyvärr kameran men kmr få ngr bilder av Linnéa då jag får igen skoldatorn ;P
Men de här hade jag igår iaf:
inte den bästa bilden men den ända bilden jag orkade ta innan jag somnade :]

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0