Nyvaken!

Nu har jag nästan nyss vaknat, har bara hunnit fika ;P
Idag ska jag ju spela match kl tre i medle (som jag nog har skrivit i varje inlägg men) mot clemens hoppas ba vi vinn ;P
Sen ikv ska jag vara med Lina, vi ska nog köpa B&J och se ngn film tror jag ;D Det kmr bli jättemysigt, längtar redan! spec efter att få träffa henne :]
Igår kväll var jättemysigt, jag och Frida såg ju på film sen vart de typ att vi satt vi datorn och skrev och tittade på olika grejer, Frida tittade mest på gamla bilder ;P haha men de var kul iaf, och det var ganska skönt att ta det kugnt på en fredagskväll ;P sen blev det att köra hem i kylan vid typ 1 så skulle jag hämta Emelie ngn stans ute i skogen hos Malin sen körde vi hem, och det var kallt kan jag lova, hade tre par vantar på mig, två jackor och typ täckbyxor och frös ändå!!! :O :O hur går de till?!!?
Nej nu ska jag nog börja ta fram lite träningskläder osv hare bra!

See ya!


Jag igår då jag kom hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0