Saknad..

De finns en tjej som jag verkligen saknar just nu! :( önskar att du var här, men du är uppe i himlen.. du borde inte vara där, du borde vara här hos mig!
Då du fanns här på jorden så hade du det tufft du hade inte det lättaste livet, men du kämpade på i 16 år, och det kmr jag alltid att minnas dig för, alla minnen med dig kmr aldrig att raderas .. dom kmr alltid finnas där. Ingen kan ta minnena med dig från mig, dom kmr alltid finnas platsen närmast hjärtat.
Du stod vid min sida då jag hade det svårt, du hjälpte mig ur mina svåraste stunder, jag önskar att jag hade kunnat hjälpa dig ur din död, men de kunde jag inte och det gör så ont att veta att du inte längre är vid liv.. För du fanns alltid där och hade alltid tid att prata dag som natt, du fanns alltid där, de gör så ont att veta att man inte längre kan prata med dig.. snälla kom tbx behöver dig verkligen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0