Can't you come and sit here with me and just hold me forever

Är nu på skolan och är helt slut! jag är jättetrött.. fattar inte varför gick ju och la mig i bra tid igår, ungefär kanske halv 11 nog för att jag låt vaken och smsade men somnade ändå i bra tid tycker jag, men tydligen inte min kropp.. så får kämpa igenom den här dagen med trötthet :]
Sen kl 5 så är det träning tagga! :D
Just ja! jag har ju inte berättat något och tjejkvällen, det var jag, Felicia, Johanna, Viveka och Maja, vi såg på lite TV först då vi kom dit, satt och pratade en massa, åt och drack en massa gott, sen for vi till kvarteret och tog lite kort men Maja ville inte följa med för hon får inte bli förkyld nu innan hon ska opperera sig, så vi 4 for till kvarteret och tog lite kort, sen for vi tillbaka och fick ut Maja på lite kort också, men då var det bara på Felles gård :D här kommer lite bilder :D
'
Det blev en riktigt lyckad kväll till slut tycker jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0