How could I have been so blind to not see what you were going to do to me?

Går kvällen var riktigt kul med Felicia, vi pratade en massa, gjorde ett IQ test! gick bättre efter varje gång (konstigt?) vi såg på lite film, pratade med folk på msn, försökte prata med folk via skype men hennes mick funkade typ inte (A) så då satt vi och pratade med dom på msn istället :] vi planerade även lite för malå som vi ska fara till imorgon med min familj (förutom Emelie) den här helgen taggar jag! ;D för då får jag ta med mig en kompis dit och då kan man göra annat än att bara sitta inne, då ska vi vara med Fanny och Zebbe då vi är där så de kommer bli jättekul! vi ska ju såklart även åka i backen ;D
Nu ska jag fara på sunnanåcupen hare gött! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0