I can see the sadness in your eyes and I am willing to do whatever it takes to make thoose eyes smile again

Jag gillar dig verkligen och det verkar som att du gillar mig också, men du är så frånvarande ibland så jag vet inte vad du vill. jag vågar inte riktigt säga att jag gillar dig, men tycker att du borde förstå de nu. jag vill inte vara med någon annan än dig just nu. Snälla lämna mig inte med ett '' jag vill bara vara kompis'' säg att du gillar mig, det är det ända jag behöver höra för att veta vad du vill, för just nu är jag osäker men hoppas på det bästa.
Varje gång jag får ett sms av dig så slår mitt hjärta ett extra slag för du gör mig så glad och på så bra humör, det känns så tungt då man inte har pratat med dig på hela dagen, du kanske tycker att jag är jobbig då jag skriver hela tiden, men de är för att de känns så tungt då jag inte har skrivit med dig och det känns som att dagen går så sakta. Jag gillar dig verkligen, du har lyckats tagit mitt hjärta och jag vill inte att du ska släppa de.
Jag tror du vet vem jag menar om jag skriver jb finns bara en kille med dom initialerna <3
Hoppas du orkade läsa de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0