I can't take this anymore

Ganska skönt att vara hemma ikväll och bara sitta framför tvn och ta det lugnt.
Dessutom är det rätt så skönt att bara få tänka på alla saker. På allt som händer nu så är det rätt så jobbigt, vill inte tänka på det så mycket men jag kan inte låta bli, för alla låtar jag lyssnar på, dom flesta sakerna jag gör får mig att tänka på de, och om jag bara sitter och inte gör något alls så tänker jag bara ännu mer på de, så de är ganska så jobbigt just nu och jag känner mig inte på topp humör alls. men jag får väl ta det och försöka gå vidare och inte tänka på de så mycket, bara att hoppas på att de funkar. Inte för att jag vill glömma de men jag vill inte alltid gå och tänka på det hela tiden..
76988_10150089569421278_501901277_7588542_4132785_n_large
Ungefär så jag känner just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0