I don't like being there

Har nästan nyss vaknat av att mina en aning så störande syster ska komma och hoppa på en och ge mig den ''gooda nyheten'' om att vi far till malå idag :( då sjönk humöret ännu mer. orkar inte fara dit, vill hellre vara hemma och vara med kompisar men nejdå vi ska fara till malå och åka ute i backen i kylan! kul! .... nä tagga inte livet nu.
Nu när ni har fått mitt lilli emo inlägg så kommer jag inte att skriva något på ett tag för kommer antingen hem på måndag kväll eller på tisdag morgon så hoppas ni får det så bra så länge! :D för de kommer inte jag ha...
Tumblr_kquwc5ibh41qzoaqio1_500_large

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Sv; Jag var inte med släkten, utan med en kompis till mig, sen hennes föräldrar och min bror o mamma. ;p

2011-01-02 @ 11:31:53
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: julia fälling

Sv; Jadå, tråkigt var det inte i alla fall haha :):)

2011-01-02 @ 20:33:26
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0