I love when you do that

Förlåt för dålig uppdatering nu men har ju som sagt varit nyårs så då har man inte riktigt tid att skriva :] men du har jag tagit mig tid till att göra ett inlägg ;)
Nyårs blev riktigt riktigt lyckad! började med att vi for till Linnéa och hade riktigt kul lagade mat och spelade lite galenpanna sen for jag Sandra, Lina och Markus till en fest vid balder, i någon lokal, det var då riktigt kul där också med singstar och en massa prat, sen gick vi ut för att se på raketerna men hann inte se så mycket, sen då alla skulle fara hem så for vi + Fredrik till Gustav och satt där och pratade och hade det allmänt mysigt :D
Bilder kommer senare då jag har fått dom av Linnéa :D

Tumblr_le8nfjdnpq1qectu2o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0