I miss you, can't you come back? I know I've been stupid but I really need you right now.

Kvällen blir bara att ta det lugnt framför tv:n och datorn mest tror jag :] de kommer bli rätt så skönt :D
Klockan är alltså bara snart 20 i 8 och jag är dö trött?! hur kan de gå till?? kanske för vi var uppe så sent igår och vaknade tidigt ;P men de är dags att försöka ställa om dygnet nu tycker jag annars kommer jag mig aldrig upp på tisdag :] Önska mig lycka till för de!
Nu ska jag leta reda på vad jag har fått för schema!
Tumblr_leqbjxxymb1qc891yo1_500_large

Kommentarer
Postat av: felle

sv : fast nä de gjorde jag nog inte;)

2011-01-09 @ 21:29:19
URL: http://felleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0