If you ever loved somebody put your hands up!

Är nu hemma från skolan, de har varit en grymt chill dag idag, började med att vi skulle ha de där ''provet'' då Elin kommer (våran lärare) så säger hon att vi ska sätta oss tre och tre sen svara på frågorna och att vi även får använda boken och internet! ;D haha lätt värt! ;D haha sen hade vi avslappning som var så sjukt skönt, sen massage :] sen på eftermiddagen så såg vi en film så vi slutade halv tre men missade 5 över 3 bussen då bussen från johnbauer är brevid medle bussen så ser jag hur den far och jag vart så sur!! :( då gick jag på stan där jag även träffade Frida P stod och pratade lite med henne sen träffade ag Lovisa och Ebba så gick på stan med dom sen min buss kom! ;D
Ebba <3
>>>Lovisa <3
Frida!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0