Just a dream

Har nu alternativ medicin och vi ska skriva vad våran favorit musik och våran favorit färger är sen ska vi redovisa de om en vecka det här är nog den roligaste uppgiften vi har fått på väldigt länge! :D
Min favorit låt är just a dream med Nelly ni ska få höra den här nere ;) den är faktiskt riktigt bra tycker jag, de roliga var att jag och Emma har samma favorit låt fast hon har en remix av den och om jag ska vara ärlig så är den lite bättre men ändå! :D
går inte att lägga in låten så ni får klicka här ifall ni vill lyssna på den :D

Kommentarer
Postat av: vera

sv: då får jag väl göra det då:]

2011-01-20 @ 22:13:41
URL: http://veraveravivillhamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0