Oh, i forgot you just need me when it's something you want

Har nu kommit hem från både träningen och fotbollsmötet. Träningen gick väl sådär började med att jag och lowan skulle ta kvart över 4 bussen till korpen men då kommer inte den bussen så vi står och väntar och väntar i evighet men den kommer aldrig då ringer jag till mamma som ringer till skellefteåbuss men dom har stängt, men sen kom bussen, den kom 5 i 5 istället för kvart över 4 så vi kom sent till träningen och hann juss och pass äta något innan :]
Sen väntade jag och Mathilda på korpen och såg på när killarna spelade, satt och pratade osv, sen då deras träning var slut så började vi våran vandring mot brännan för ett fotbollsmöte som inte gick som vi hade hoppats på.. vi måste nämligen spela med dam-laget/A-laget i alla fall! det var ingen av oss som ville spela med dom, men vi har tydligen ingen åsikt om de, då är det även dom som är inskrivna i medle som måste skriva över sig till myckle för att få spela, vi har inte heller tillgång till Medles underbara planer.. de här känns surt..
Nu vet ni vad jag har gjort i alla fall :]
Vill ha kvar de här laget..<3

Kommentarer
Postat av: felle

sv: bra!

vad fan! jag vill inte lämna medle... jag vill ha kvar vårat lag.. FAN! vi kommer förlora all tillgång till msk, kommer fan inte kunna boka klubbhuset eller så längre fan så jävla ruttet! jag vill verkligen inte! nu kommer jag slå sönder något!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-17 @ 21:36:09
URL: http://felleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0