The only hope för me is you

Har nyss kommit till skolan och är hur trött som helst, skulle kunna somna nu dirr de skulle vara riktigt skönt om jag ska vara ärlig :] när jag vaknade så var det ingen som var vaken då började jag undra om jag hade vaknat för tidigt för mamma och pappa brukar alltid vara vakna då jag stiger upp men inte nu för nu var det helt mörkt och tyst i huset men klockan var ju 7 så då borde dom ju vara vakna, jag hade tänkt gå och väcka dom men jag gick på toa osv först då hör jag hur pappa stiger upp, då frågar jag han varför ingen annan är vaken då svarar han: Men jag och mamma är lediga idag för jag fyller ju 50 idag och Emelie börjar kl 10 ;)
Så de jag har att säga är:
Grattis pappa på 50 års dagen hoppas du och mamma får en bra dag <3
Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0