The secret came out

Har nu kommit hem från träningen och är ny duschad och sitter och äter en fruktsallad :] mums!
Träningen var faktiskt riktigt kul de var riktigt jobbigt men de är det som gör de så kul! :D
Vill ni också veta vem personen var? ;) Ebba Lundgren var namnet våran egna lilla terjer! de märks då hon är tillbaka! ;) de ända som hon kanske borde fixa är en ny klubba, lite för kort va? ;) de betyder att du har växt alltså? ;)
.
Imorgon har jag sovmorgon till kvart i 1 sen har jag Engelska B sen slutar jag, så det blir alltså hemgång kl 4 sen ska jag bara sitta hemma och allmänt dega! de är den ända lediga dagen jag har så det ska faktiskt bli riktigt skönt ;D
Nu ska jag fortsätta med min fruktsallad, hare gött ;D
Nämen titta! här har vi ju den underbara tjejen! ;D

Kommentarer
Postat av: ebba

japp, lilla terriern is back :D

2011-01-18 @ 22:12:14
URL: http://ebbalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0