you scared me

Har sovmorgon idag, börjar kvart i ett men ska ta bussen 20 i 12 till stan annars kommer jag sent ;)
Ganska så nyss då jag stod och sminkade mig lyssnade jag på hög musik och sjöng med, och då hör man ju inte hur högt man sjunger tyvärr.. Så jag hör inte då pappa kommer hem, jag har toa dörren nästan stängd, jag ser bara i ögonvrån hur dörren öppnas men jag ser ingen komma in, då ser jag sen pappa stå där i dörröppningen och flina åt mig, jag trodde seriöst att jag skulle kissa på mig!! jag vart jätterädd.. :( trodde de var någon inbrottstjuv eller att de var något spöke eller något.. jag vart jätterädd.. jag kommer nog få höra de här rätt så många gånger nu känner jag.. Sen kom han in igen då hade jag lika hög musik och sjöng med, men då vart jag inte lika rädd för då kom han in och typ skrek så jag skulle höra :]
Ingen bra start på morgonen känner jag :] Ni som orkade läsa de lär ska ha fått ett gott skratt :]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0