all I wanted was that you were going to help me when I had a hard time, but I guess you couldn't

har nu kommit tollbaka från backen det var kallare idag än vad det var ugår men hade mer kläder på mig idag än vad jag hade igår så :]
jag och Emelie ska snart gå ner till byn för att gå på konsum och köpa godis, dom har tydligen 3,90 där så det blir billigt och mycket godis ;) men det beror hur mycket jag får i mig, är inte helt 100 i magen än.. vill bara få det att sluta så jag kan få börja äta normalt igen. Men det lär ta sin tid att få tillbaka det, mamma tror att det kan vara något slags förkylningsvirus menmen inget att göra åt nu ;P

Kommentarer
Postat av: felle

jag saknar dig gullunge:(<3

2011-03-11 @ 18:10:41
URL: http://felleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0