Älskling ge mig din hand<3

Nu har jag äntligen skrivit klart mitt manus inför nationella som vi ska ha på onsdag förmiddag =D så nu får jag sluta om jag vill, men ska vänta på kvart i 3 bussen så ska jag sen gå lite så stan, sen halv 4 ska jag gå till älsklingen och hämta mina grejer som jag glömde där igår, han kommer dock inte vara där men jag hoppas på att jag träffar han snart, på onsdag kanske? :] det återstår att se hur det blir :]<3
Vi hade också ett möte med klassen idag, möte om hur det är i klassen, stämningen osv, för att det är några i klassen som har klagat hos Elin, så det hade vi ett möte om idag, nästa gång blir kanske på onsdag, och då frågade Elin om jag kunde berätta det som jag kände, men jag ska tänka på det, jag vet att ingen menar illa men det är inte speciellt kul men vi får se om jag vågar :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0