I'm missing some pieces in my life that are very important

Hatar när internet laggar som det gör.. men nu tror jag att jag har fått lite ordning på det =]
Kvällen kommer spenderas med några underbara människor som, Viktor, Jens, Sandra och Lina, vet inte vad vi ska göra eller vart vi ska vara än men det kommer nog bli något i alla fall, i värsta fall får vi vara ute och göra något, typ grilla eller nå, hur som helst så kommer det nog lösa sig =] Kommer sova hos Viktor sen, han far till Umeå vid 11-12 imorgon så då ska jag fara hem vid den tiden, får nämligen köra min moppe nu! =D taggad? OJA! =D
Han ska se på broken trangqulity (?) vet inte hur det stavas men han ska dit och titta på dom, då dom spelar final! hoppas dom vinner! =D
Hehe en aningens slarvig redigering, som ni ser så är jag inte så
väldigt bra på det, men jag lär mig =]

Kommentarer
Postat av: felle

sv: ja men om de inte blir bra då tvekar jag inte med att stämma dom!

ja men om man tänker på hur de såg ut förre i mun så borde jag vara nöjd men ajja vi er väl till höst hur de ser ut!:D

2011-05-06 @ 16:40:04
URL: http://felleslife.blogg.se/
Postat av: felle

sv: du får ju se djutningen sen! för den ska jag ta kort på så ska du få se hur hemskt de var!

ajja de kommer bli bättre :D

2011-05-06 @ 16:43:21
URL: http://felleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0