It's been a long time sence the last time I saw you

Kvällen blev ändå helt okej, vi körde lekar i lag och mitt lag vann såklart! ;)
Sen började alla dricka och hålla på utom jag, Felicia, Matte och Emma tror jag det var, så jag och Felle for till nina och va med hon, Janina och Amanda =D
Hemvägen blev däremot värre.. Jag och Felicia krockade med varandra jag flög av moppen och rullade på vägen, och Felicia blev kvar på mopparna och klämde sitt ben, båda ena våra backspeglar åkte av min bakbroms blev paj sen fick jag en massa repor på min, jag har massa skrapsår på armar och ben och lite blåmärken här och var, annars gick det ändå bra är fortfarande lite skakis men jag måste säga att vi hade då änglavakt! det hade kunna gå mycket värre än vad det gick..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0