No I wont be afraid

APU:n idag gick ändå helt okej, en aning om i benet och i armen annars gick det helt okej, men var ovanligt trött idag (A) haha jag orkade typ ingenting, barnen var i stort sett och slet i mig så jag är rätt så slut =] då jag hade slutat skulle jag ju till MSK och höra om sommarjobb, men han var inte där, han slutar halv 12 så ska förbi där imorgon på lunchen tror jag och hoppas på att få några veckor, åtminstone 2 veckor så jag kan få tjäna lite mer pengar än att bara ha en vecka på pappas jobb och putsa fönster, men jag tjänar kanske 2000?? jag vet faktiskt inte vad jag tjänar, men pengar som pengar liksom =]
Ikväll är det ju krattning som gäller kommer bli sjukt jobbigt kan jag säga men bara att kratta så mycket som man orkar liksom =D
Tumblr_lkzk1tpauc1qiykako1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0